V případě reklamace či vrácení zboží do 14 dní můžete využít reklamační formulář dostupný na adrese reklamacniformular.cz. Dostanete zde návod, jak postupovat v případě reklamace či vrácení zboží.

 

Standardní postup je následující:

1.    Vrácení zboží zákazníkem (do 14ti dní)
Zákazník zasílá zboží zpět na adresu skladu dodavatele, spolu s kopií faktury a dokumentem o odstoupení od kupní smlouvy, zákazník musí uvést číslo bankovního účtu, kam mu mají být vráceny peníze. Vzorový dokument pro odstoupení od smlouvy naleznete zde: http://www.scmbd.cz/uploads/legislativne_pravni_vzory/sb0143_2013.pdf nebo zde: http://cl.ly/1e0W0X033c3p

Adresa skladu:
Gadgets House, s.r.o. - VRÁCENÍ
Poděbradská 186/56
Praha 9
198 00


2.    Reklamace
V těchto případech se snažíme o individuální přístup v závislosti na daném problému. Zpravidla se snažíme zařídit opravu či výměnu přímo u dodavatele. Zákazník je instruován na jakou adresu má zboží zaslat. Pokud výměna ani oprava není možná, zákazník opět zasílá zboží na adresu skladu dodavatele, po té jsou zákazníkovi vráceny peníze na bankovní účet.

 

Podrobnější informace, pravidla a podmínky reklamace a vrácení zboží naleznete v Obchodních podmínkách, které naleznete zde.